Kiderítjük, miért nem hoz vevőt a weboldalad – és mit kellene vele tenni.
Küldj egy üzenetet és válaszolunk. Ilyen egyszerű…
Ha már hirdetsz, de a kampány nem térül meg, valószínűleg nem a marketingeddel van a gond.
A legtöbb esetben a weboldal a szűk keresztmetszet.
Az audit során 24 órán belül megmutatjuk,
– hol veszíted el a látogatók figyelmét,
– mi rontja a konverziót,
– és milyen irányba érdemes újratervezni az oldalt.
Kinek szól ez az audit?
Olyan vállalkozásoknak, akik:
- legalább 10 éve működnek
- 10+ fős csapatot vezetnek
- folyamatosan hirdetnek Google-ben, Facebookon, de „nem jönnek a vevők”
- érzik, hogy az oldaluk már nem hozza, amit kellene
Ha magadra ismersz, ez az audit neked való.
Mit kapsz pontosan?
- Átnézzük a főoldalad, a kampánylandoló oldalakat és a CTA-struktúrát
- Megnézzük, működik-e mobilon, mennyire gyors, érthető, vezető
- Kapsz egy 6–8 pontból álló szakmai összefoglalót, világos ajánlásokkal
- NEM automata riport – minden auditot személyesen készítünk
Készen állsz, hogy ne csak kattintásokat, hanem vevőket is hozzon a kampányod?
Gyakori kérdések az audit előtt
Tényleg ingyenes az audit?
Igen. Az audit nálunk nem előszoba egy eladás előtt.
Őszinte, értékes visszajelzést kapsz – amit akár magad is hasznosíthatsz.
Ha utána szeretnél velünk dolgozni, beszélhetünk róla, de ez nem feltétel.
Mennyi idő alatt kapok választ?
24 órán belül elkészítjük a személyre szabott elemzést,
és elküldjük e-mailben. Ha túlterheltek vagyunk, jelezzük előre,
de általában 1 munkanapon belül jelentkezünk.
Automatizált audit, vagy ti nézitek át?
Nálunk nincs automata sablon. A weboldalad valódi elemzést kap:
UX-szakember, tartalomstratéga és dizájner is ránéz – és mindezt érthetően fogalmazzuk meg.
Mire megyek vele, ha úgysem én tudom megcsinálni?
A legtöbb ügyfelünk nem akarja egyedül megcsinálni.
Ezért is van audit először. Megmutatjuk, mit érdemes javítani – és ha szeretnéd, újratervezzük úgy, hogy a kampányod végre működjön.
Milyen oldalakat néztek át pontosan?
A főoldalt, ajánlatkérő vagy kapcsolat oldalakat és ha van, a hirdetésből jövő érkező (landing page-eket). Megnézzük mobilon, desktopon és a szöveg, struktúra, CTA-használat szempontjából is.
Nem vagyok biztos benne, hogy ez nekem való. Mit tegyek?
Ha már hirdetsz, de nem térül meg – akkor egészen biztos, hogy érdemes ránéznünk az oldaladra.
Ha pedig mégsem látunk benne potenciált, azt is megmondjuk őszintén.
Mi történik az audit után?

Bartal Péter, márkafrissítő specialista
- Megcsinálod magad a javasolt javításokat (és boldog ügyfélként térsz vissza később)
- Vagy együtt dolgozunk és újratervezzük az oldalad konverzióra hangolva – úgy, hogy végre megtérüljön a hirdetés is.