Kiderítjük, miért nem hoz vevőt a weboldalad – és mit kellene vele tenni.

Küldj egy üzenetet és válaszolunk. Ilyen egyszerű…

Ha már hirdetsz, de a kampány nem térül meg, valószínűleg nem a marketingeddel van a gond.

A legtöbb esetben a weboldal a szűk keresztmetszet.

Az audit során 24 órán belül megmutatjuk,
– hol veszíted el a látogatók figyelmét,
– mi rontja a konverziót,
– és milyen irányba érdemes újratervezni az oldalt.

Kinek szól ez az audit?

Olyan vállalkozásoknak, akik:

  • legalább 10 éve működnek
  • 10+ fős csapatot vezetnek
  • folyamatosan hirdetnek Google-ben, Facebookon, de „nem jönnek a vevők”
  • érzik, hogy az oldaluk már nem hozza, amit kellene

Ha magadra ismersz, ez az audit neked való.

Mit kapsz pontosan?

  • Átnézzük a főoldalad, a kampánylandoló oldalakat és a CTA-struktúrát
  • Megnézzük, működik-e mobilon, mennyire gyors, érthető, vezető
  • Kapsz egy 6–8 pontból álló szakmai összefoglalót, világos ajánlásokkal
  • NEM automata riport – minden auditot személyesen készítünk

Készen állsz, hogy ne csak kattintásokat, hanem vevőket is hozzon a kampányod?

    Gyakori kérdések az audit előtt

    Tényleg ingyenes az audit?

    Igen. Az audit nálunk nem előszoba egy eladás előtt.
    Őszinte, értékes visszajelzést kapsz – amit akár magad is hasznosíthatsz.
    Ha utána szeretnél velünk dolgozni, beszélhetünk róla, de ez nem feltétel.

    Mennyi idő alatt kapok választ?

    24 órán belül elkészítjük a személyre szabott elemzést,
    és elküldjük e-mailben. Ha túlterheltek vagyunk, jelezzük előre,
    de általában 1 munkanapon belül jelentkezünk.

    Automatizált audit, vagy ti nézitek át?

    Nálunk nincs automata sablon. A weboldalad valódi elemzést kap:
    UX-szakember, tartalomstratéga és dizájner is ránéz – és mindezt érthetően fogalmazzuk meg.

    Mire megyek vele, ha úgysem én tudom megcsinálni?

    A legtöbb ügyfelünk nem akarja egyedül megcsinálni.
    Ezért is van audit először. Megmutatjuk, mit érdemes javítani – és ha szeretnéd, újratervezzük úgy, hogy a kampányod végre működjön.

    Milyen oldalakat néztek át pontosan?

    A főoldalt, ajánlatkérő vagy kapcsolat oldalakat és ha van, a hirdetésből jövő érkező (landing page-eket). Megnézzük mobilon, desktopon és a szöveg, struktúra, CTA-használat szempontjából is.

    Nem vagyok biztos benne, hogy ez nekem való. Mit tegyek?

    Ha már hirdetsz, de nem térül meg – akkor egészen biztos, hogy érdemes ránéznünk az oldaladra.
    Ha pedig mégsem látunk benne potenciált, azt is megmondjuk őszintén.

    Mi történik az audit után?

    Bartal Péter újratervezés specialista

    Bartal Péter, márkafrissítő specialista

    1. Megcsinálod magad a javasolt javításokat (és boldog ügyfélként térsz vissza később)
    2. Vagy együtt dolgozunk és újratervezzük az oldalad konverzióra hangolva – úgy, hogy végre megtérüljön a hirdetés is.

    H-1183 Budapest, Ráday Gedeon utca 1. D/2

    +36 30 311 1279

    hello@dabc.hu

    instagram
    /designabc_hu

    facebook
    /designabc

    Kezdjünk bele a duplázásba most!

    Ingyenes weboldal vizsgálat