A weboldalad szükségességét nem lehet elégszer hangsúlyozni. Ha valaki a szolgáltatásodról képet akar kapni, akkor a neten fog rátalálni. Hiába van világbajnok szolgáltatásod, vagy terméked, ha sufnituning a weboldalad. Ilyenkor károsítja a vállalkozásod.

Ha olyan cégvezető vagy, aki az árat helyezi a teljesítmény elé, akkor nem valószínű, hogy kiugró eredményeket fogunk tudni elérni.

Amikor weboldalt készítünk szinte mindig igaz, hogy az olcsóbb kárt okoz neked.

Íme 5+1 dolog, amivel károsítod a céged, ha olcsó weboldal készítést választasz

1. Ostoba, visszataszító design

Ha te a Google-n “olcsó webdesign Budapest” szóra kreatív ízig-vérig zsenit keresel, aki tökéletesen érti a bizniszt, amiben mozogsz, látja és érzi a céged marketingjét, ismeri mire rezonál a vevőköröd és aszerint készít weboldalt – jó eséllyel nem fog teljesülni.

Ökölszabály: ha tisztességesen szeretnéd elkészíttetni a weboldalad, akkor 10 havi hirdetési költségednek megfelelő árral számolj rá – de legkevesebb 350.000 Ft-ot.

Ezalatt csak eszkábálás, sz*rkenegetés = pénzkidobás.

2. Esetlen tartalom

Egyszerű helyesírási hibák, rossz nyelvtan és sokkoló mondatszerkezet.

Mindet láttuk.

Sajnos ez az, amit általában kapsz, ha úgy döntesz, hogy olcsó webdizájnt választasz.

Úgy gondoljuk, hogy a vállalkozásod mindez nem terhelheti.

Ezért minden elkészített weboldalhoz a tartalmat képzett szövegírók készítik.

Szavak, amelyek megállásra késztetnek és elgondolkodtatnak, meggyőznek. Pontosan az, ami kell.

Enélkül csak betűk, amiről leperegnek az érdeklődők = pénzkidobás

3. Gyenge konverziós arányok

Ha olyan weboldalért fizetsz, amely nem vezet több üzlethez, mi értelme van?

Van küldetése a honlapodnak?

Enélkül küzdesz vele? Akkor ez pénzkidobás.

Jobban járnál, ha egy kicsit többet fizetnél olyan termékért, amely új érdeklődőket generál és jobb megtérülést biztosít.

4. Csapnivaló karbantartás

Ha olcsó webhelyét feltörik, ki segít kijavítani?

A weboldal készítőd eltűnik vagy annyira leterhelt a sok olcsó ügyfél miatt, hogy sosem jut el a te problémádhoz.

Te meg ott állsz letolt gatyával! Ez is pénzkidobás, de csak később jössz rá.

Ne spórolj rajta. Évente 3-4 alkalommal frissíteni kell a rendszert.

5. Kínos csend a marketingeddel kapcsolatban

Weboldal marketing nélkül, mintha sportkocsid volna kerekek nélkül téglákra rakva.

Szép-szép, biztosan jól is mehetne, de mindig egy helyben marad.

Mondjuk ki, használhatatlan. Vagyis…

Igen, pénzkidobás!

Már az elején tudnunk kell, hogy honnan hová jutunk. Mit fog csinálni a weboldalad, hol vesz majd részt a vállalati marketing rendszerében.

Ott milyen feladatot teljesít? Mit adjon hozzá, mi legyen a haszna?

+1. Juj, SEO!

Ha nincs beállítva, nem gondoltok az elején rá, hogy mi lesz a keresőoptimalizálással, majd gondolkozol rajta akkor, amikor késő. Ma van itt az ideje.

Rengeteg olcsó webdesign céget fogsz találni, aki készséggel kihagyja neked a SEO-t, került őket minden áron!

Így lesz nyereséges weboldalad

Már a felsorolásból is láthatod, hogy a DesignABC-nél összetett szempontok szerint tervezzük újra a weboldalad.

3 tanács, ami segít a döntésben

  1. Ne sajnáld a weboldaladra a pénzt! Inkább hagyd meg ezt a konkurenciádnak
  2. Nézd meg, kinek adod a pénzt!
  3. Tekints rá a legjobb befektetésedként! A jövőben ez húzza fel az üzletedet

Mi segítünk neked abban, hogy a lehető legjobban megtérüljön a beletett összeged.

Ezért mindenképp arra biztatlak, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot és beszéljük át, hogy mire van szükséged!